torsdag 14 september 2017

”Ung pilsk Lommatjej bjöd in mig till nachspiel”

Det är inte första gången. 
Inte andra heller för den delen. 
Ett schangtilt erbjudande av en ung kvinna på Facebook. Den stora skillnaden är att denna gången är damen så att säga rakt på sak. 
Inga krusiduller. 
Pang på rödbetan. 
Det gör ingenting att jag är en äldre gentleman med slocknad vulkan, samt egen upptrampad stig till Apoteket Hjärtat vid Centrumtorget i byn. Dessutom fräser omkring med en el-skoter för handikappade. 
Spelar ingen som helst roll. 
Bara hon får ta hand om mig, så ska jag få se på andra bullar. För den unga kvinnan vandrar hela dagarna omkring i salighetens berusning. 
Kåt i Lomma. 
Bor och är från Lomma, skriver hon och fortsätter: 
”Jag är väldigt kåt i kväll. Låt oss prata sex.” 
Det är alldeles klart man borde bli smickrad. En het böna bjuder in till nachspiel. Brandkårsutryckning. 
Sanningen är att det inte är sant. 
Den unga damen är garanterat en fake-påhittad. 
Finns inte. 
Vill helst jag ska klicka på två för mig okända länkar. Då bjuder hon mig på den himmelska lyckan. 
Jag klickar aldrig på okända länkar. 
Ser det som ett otyg. Ungefär som fästingar i skogen. 
Den unga damens namn är troligen kapat. Därför har jag maskat namnet samt de två länkarna. 
Känner du igen henne på bilderna? 
Hör då av dig till mig. 
Jag hittar en asiatisk kvinna med samma namn. 
Fast omkastat. 
Jag kollar upp henne. Hon visar definitivt inte upp några som helst tendenser till att vara brunstig. 
Bilden stämde inte heller. 
Det är alltså den här typen av erbjudande man får på äldre dagar. 
Luft och lurendrejeri. 
Aldrig får man vara glad. 
Fast andra sidan får jag gunga med Hilda.

Inga kommentarer: