tisdag 13 juni 2017

Historisk bloggdag-besökare från jordklotets alla världsdelar

Man tager sig för pannan. 
Efter snart nio års bloggande hade min blogg exakt kl. 16.00, besökare från jordklotets alla världsdelar. 
Samtidigt. 
Det har mig veterligt aldrig inträffat förr i mitt vilda bloggliv. 
Denna soliga tisdagseftermiddag i Lomma, tog jag mig för pannan och tappade hakan. Exakt klockan 16.00. 
Kolla in världskartan från mitt blogginstrument, nederst på löpsedeln här ovanför. Australien, Asien, Europa, Afrika, Nord-och Sydamerika. 
Historisk dag för min blogg. 
Har jag missat något, ber jag om ursäkt.
Hur det gått till?
Det kan jag inte förklara.
Sverige är som ni kan se i svart. 
Det beror på att de flesta besökarna givetvis kommer från mitt eget land. 
Nu vill jag skryta. 
Frågan är för vem jag ska skryta? 
Jo, för dig som precis läst detta. 
Du hänger just nu på jordklotet tillsammans med Calle Rockbäcks BLOGG. 
Tack för du finns. 
Och håll dig fast.

Inga kommentarer: