lördag 5 november 2016

Kocken German från Landgång till Lomma-BLOGGINVASION

Det slår aldrig fel. Jag kan skriva om vad som helst på min blogg. Inget går upp mot en krognyhet i Lomma. Det slår ut precis allting med hästlängder. 
I går (se inlägget här nedanför) kunde jag avslöja att nedlagda Oliveras som blev nedlagda Azzurro blir Landgång. 
Konsult för satsningen blir den omtyckte sjömanskocken, German Zamudio, från Anne Lundbergs omhuldade TV-serie, Landgång. 
Min bloggnyhet slog ner som en bomb i byn. Ja, det blev/är rena rama guldruschen in på bloggen. 
Halva Lomma trängs snart med mig om utrymmet. 
Helt fantastiskt. 
Jag har under lite mer än åtta år publicerat över 3500 blogginlägg. Germans landgång i Lomma upplevs som enastående spännande. 
Bingo. 
Alla får knappt plats på landgången. 
Vad intresset beror på? 
Ja, vem älskar inte German från TV-serien? 
Han är verkligen saknad.
Rena rama guldet för Lommas krogliv. 
OBS!
Lommaförfattaren Johan Rockbäcks senaste bok om Rekordfarfar med härliga teckningar av Johanna Arpiainen, snart på bloggen. 
Missa inte!
AVSLUT! 
Landgång Lomma. 
Klicka HÄR!

Inga kommentarer: