onsdag 2 mars 2016

Direkt till Lomma från ebay: Abeba Aregawis dopingpreparat

Visserligen äter jag själv mediciner som är dopingklassade. Det har inte med saken att göra. Jag är så illa tvungen. Annars dör jag. Dessutom är jag ”over the hill”, när det gäller att idrotta i alla möjliga former. 
Jag äger alltså en gedigen erfarenhet av det medicinska träsket. Därför slog jag omedelbart tänderna i Abeba Aregawis dopingpreparat, meldonium. 
Nyfiken i en strut är jag och vet ni vad som trillade ut. Jo, på det multinationella internetföretaget, ebay, kunde jag köpa hur mycket som helst av Aregawis ryska dopingpreparat, meldonium. En hjärtmedicin.
För 10 paket med 600 kapslar betalar jag 2260 kr. Då slår jag säkert också världsrekord. Eller 226 kr för ett paket med 60 kapslar. Om jag vill ladda upp mig försiktigt. Svårare än så är det alltså inte. 
I tidningarna läser jag om att en läkare från Ukraina har setts till i Addis Abeba, Etiopiens huvudstad. Inte fan behövs det någon läkare för att skaffa detta medel. Det är fritt fram att köpa hur mycket som helst på nätet. 
Ack ja, man slutar aldrig förvånas.

Inga kommentarer: