lördag 27 februari 2016

Zlatan-Frans till finalen

Jag drog en suck av lättnad. Zlatan-Frans gick direkt till finalen i Globen tillsammans med Molly. 
Molly var favorit före Melodifestivalen i Gävle. Jag tyckte låten var en sammanblandning av allt möjligt. Inte min cop of tea. 
Däremot gillade jag Frans Jeppsson-Wall, 16 år, från Ystad. Ni minns honom som liten gosse med Zlatanlåten. 
Jag blev irriterad över att programledaren Gina Dirawi lurade honom med att de kontaktat Zlatan. Det får programledningen reparera till finalen. 
Hur som helst så har landet fått en ny flickidol. Hur det än går i Globen kommer Frans att få fullt upp i sommar. 
Ett nytt Hasse Andersson-brake?
För Linda Bengtzing gick det som jag befarade. 
Hon blev sist. 
Ett nytt Mello Yello. 
Till andra chansen gick Panetoz och förfärliga Dolly Style. 
Heja Zlatan-Frans!

Inga kommentarer: