lördag 12 december 2015

Darin kör julshow hemma hos mig

Jo, det är sant. 
Den populäre artisten, Darin, kommer hem till mig och sjunger, Last Christmas, låten jag valt.
Det är nämligen så Com Hem säljer ut Darins julshow.
Fast det är säkert rätt många av de över 1,7 miljoner som har Com Hem-abonnemang som också valt just den låten. 
Com Hem blandar sig nämligen nu med full kraft i den allt mer expansiva TV-marknaden, Webb-TV. 
Jag och fler med mig som är Com Hem-kunder, kan alltså på måndag klockan 20.00, bänka oss framför datorn. Vi bjuds då på en exklusivt livekonsert av Darins julshow, serverad med våra önskade låtar. 
Jag blir nyfiken. 
Kommer säkert koppla upp lappen till den min avsevärt större vägg-TV. Då blir det framtidens TV som faktiskt redan är här. 
Spännande utveckling för en annan som var med på den tiden, då vi i Skåne endast kunde titta på dansk TV. 
En grusig bild i svartvitt. 
Nedräkningen kan börja. 
Välkommen hem till mitt enkla käll, Darin

Inga kommentarer: