söndag 19 juli 2015

Krogliv Lomma

Jag har tidigare skrivit på bloggen om vilket enormt intresse det är i Lomma över alla restauranger som slår upp portarna i byn. Jag ser det på besökarantalet till bloggen. 
Det väller in mat-och festsugna Lommabor. 
Jag är naturligtvis glad över intresset. Inte minst att kunna informera, om än i blygsam skala, om utvecklingen i samhället. 
När jag ändå inte hade något att göra, så googlade jag på krogliv Lomma. Du milde min tid. 
Bloggen har tapetserat Google. 
Det är helt fantastiskt att skåda. 
Tydligen är det ingen annan som skriver om Lommas restaurang-och krogliv. Högst besynnerligt och märkligt. 
Genast skapades ännu en ny löpsedel. 
Genast slog jag samman delar av den, minst sagt, rikliga bildfloran. 
Genast blev jag alldeles matt. 
Google och Internet är något helt fantastiskt. 
Fläskstek på er!

Inga kommentarer: