fredag 28 november 2014

Varning för danska fyllesvin i din dator

Jag vet inte om det är en svensk rabiat nykterhetsorganisation som slagit till. 
Hur som helst. 
Mitt säkerhetsverktyg varnar för att besöka sydsvenskarnas juleldorado, Bottle Shops hemsida. Endast några hundra meter från bron på den danska sidan, ligger som bekant godsakerna och väntar. 
Företagets Hemsida på nätet flaggas nämligen upp som farlig webbplats. 
Sådant gillas inte alls.
 ”...den här webbplatsen uppvisar ett eller flera riskfyllda beteende.” 
För mycket oärliga nissar med starkt innanför västen? 
Mina söner ska nämligen inom en snar framtid lasta in far i bilen och köra över bron som det så vackert heter. 
Jag ville bara kolla in prisläget för lite julebrygd. I stället flydde jag genast från Bottle Shops hemsida.
Utan att ha klickat in.
Självklart- 
Det är en varning att ta på allra största allvar. 
Vem vill ha ett danskt fyllesvin i sin dator?

Inga kommentarer: