söndag 28 september 2014

800 000 kan aldrig ha fel..

I bland får man nypa sig i armen. Tidigt i morse-söndag-sprängdes bloggvallen. 800 000 besökare till min enkla blogg. Det är stort. Det är en enorm siffra, för en helt vanlig bloggare bland hundratals miljoner bloggare i hela världen. 
Det borde vara en livsuppgift (minst), att nå den magiska siffran 800 000. 
För min egen del tog det 6 år, två månader och 21 dagar, ungefär.
Efter den allvarliga olyckan som jag råkade ut för den 3 april i år, trodde jag mitt bloggande var slut för alltid. 
Under de veckorna jag låg på sjukhuset, skrev min son Johan lägesrapporter om mitt eländiga tillstånd på bloggen. 
Dessa inlägg visade sig bli ytterst värdefulla. 
Bloggen somnade aldrig in. 
Inte jag heller, för den delen, men nära var det. 
Nu kör vi vidare mot 900 000 besökare. 
För inte tala om BIG BANG:  1 000 000 besökare! 
Tack till alla er som följer bloggen. 
Tack till alla er som följer bloggen sporadiskt. 
Tack för att ni finns.
Utan alla er.
Ingenting.
Bugar djupt. 
Respekt! 
SPLITCH-SPWATCH-SPLADAP!  
Så roligt har det varit.

Inga kommentarer: