lördag 11 januari 2014

Bloggen knockad av kaniner!

Det är inte lätt att heta Kalle en sådan här dag. Min blogg är nämligen slagen av ett gäng kaniner på ToppBlogg som rankar Sveriges populäraste bloggar. 
Veckan började annars i dur. Helt plötsligt rankade ToppBlogg min blogg som nummer 5 i popularitet bland närmare 9000 bloggar. Inte alls dåligt pinkat. 
Jag hade endast några unga kvinnor som bloggade om mode, läppstift, vimsiga dagar och pastellfärger framför mig. 
Framtiden så ljus ut. 
Till i dag-lördag-då allt plötsligt gick i moll. 
Jag knuffades plötslig ner till plats nummer 14. 
Precis före mig ligger en blogg om KANINER!
Kaniner känner man väl till. Inte minst har Disney bjudet på några söta rackare genom åren. 
För inte glömma filmen, Vem satte dig Roger Rabbit, som kom 1988, med Jessica Rabbit som en något överdimensionerad kanin. 
Allt det här har jag genom åren kunnat stå ut med, till smällen kom i dag. Tänk er själva. 
Här har man varje dag i snart sju år levererat inlägg på bloggen om allt mellan himmel och jord. Dock aldrig något blogginlägg om kaniner, förrän nu. 
Grattis Kanin Klubben! 

Inga kommentarer: