onsdag 13 november 2013

ALARM! Mitt föredrag flyttas!

Kära vänner, nu går flyttlasset från biblioteket till stora sessionssalen i Lomma kommunhus. 
”Vi har fått flytta ditt föredrag den 19 november kl. 18.30. Det är så många som vill komma och lyssna på dig. Alla får helt enkelt inte plats på biblioteket”, berättade Kristina på biblioteket för mig. 
Jag slog ner blicken som den blyga viol jag är. Det hade jag inte väntat mig alls. Snarare tvärtom. 
Orkar någon verkligen komma och lyssna på mina skrönor? 
Ja, det orkar man med all tydlighet. 
Mina franska nerver började genast spöka. Fast kul ska det bli. 
Alltså mitt föredrag är flyttat från biblioteket den 19 november kl 18.30 till stora sessionssalen i Lomma kommunhus. 
Så välkomna. Sprid gärna. 
Det lär finnas plats.

Inga kommentarer: