lördag 27 oktober 2012

Blogginlägg nr 1900. Det ska FIRAS!

Efter att ha skapat 1900 inlägg här på bloggen, känner jag mig som en av Don Martins märkliga och galna gubbar i tidningen MAD. Du läser alltså just nu inlägg nr 1900 på Calle Rockbäcks BLOGG, sedan den taffliga starten den 8 juli 2008. Då lästes bloggen av de närmast sörjande. Familjen samt en och annan förvirrad kompis. I dag är situationen en helt annan. Sammanlagt har bloggen haft närmare en halv miljon besökare, från när och fjärran. Ut över detta ska ni också veta, att bloggen har besökare från alla världens kontinenter. Det är, mitt Herrskap, en helt osannolik resa som jag inte ens kunde drömma om, den där sommardagen 2008. Absolut det roligaste och märkligaste jag varit med om som journalist. Oslagbart. Nu tuffar vi vidare mot inlägg nr 2000. Jag kör tills jag stupar. Med stövlarna på. Till alla mina läsare återstår det att säga: ”Tack för att ni finns till och står ut med mig. Ni ger mig inspiration. Hör gärna av er”.
FESTIVITAS: Prinsessan Madeleines blivande man, Herr Christopher O'Neil, kommer naturligtvis att få ett hertigdöme. På frågan om vilket landskap han ska bli hertig över, svarade han så här:
FOTNOT: Originalvits och montage callerockback.blogspot.com. Foto: Kungahuset.se

1 kommentar:

Mr EuroKing sa...

Grattis!

Bra jobbat av en hederlig supermurvel!