söndag 17 juni 2012

Svenska folket rasar mot TV4 Sport Extra

 
Den 7 juni uppmanade jag på bloggen till bojkott av TV4 Sport Extra. Det blev ett enormt genomslag. Aldrig tidigare har jag fått en sådan skarp reaktion från mina läsare. Folk är verkligen förbannade på TV4. Orsaken är att man låser in fotbollsmatcher i EM i sin nya betalkanal. I kväll är det tid igen. Portugal-Holland går inte att se, om du inte pungar upp med stålar. Många hittar inte ens kanalen. Nu rasar svenska folket, medan tidningarna tiger still. Märkligt. Här några röster ur floden jag fått: ”Så trött på skiten”. ”Bojkotta. Bra”! ”Jag har redan mailat TV4 kanalchefer om denna skitutveckling. Fick ett ett svar som egentligen inte sa nått vettigt”. ”Jag har fått nog”. Anna slår till med en pisksnärt: ”Håller absolut med - sport ska vara till för alla! Inget jävla trams om att bara de som betalar extra får se”. Så vi fortsätter med vår BOJKOTT AV TV4 SPORT EXTRA! Håll UT!

Till slut piggar vi upp oss med, The Refreshments, senaste kanonlåt:

Inga kommentarer: