måndag 12 mars 2012

Madonna härmapa. Visar världen sina blåmärken!


Det hade jag ingen aaaning om.
Ja, vad ska man säga?
Först publicerar jag min blåbärsblånande Studentarmbåge.
Nästa till rakning: Madonna!
Det har blivit inne att ge offentlighet åt sina blåmärken. Senast ut är Madonna som är på väg att få Studetarmbåge.
I dag lade hon ut bilder på sina blivande blåmärken på Facebook. Nya och fräscha, eftersom de ännu är illröda.

Så här skriver Madonna själv om sina skador:
"Bet mig i läppen. Repeterar Girl Gone Wild".
"Blåmärken på mina ben från repetitionerna".
"Hjärtformade blåmärke på min arm."
Fansen tröstar. Allt från krya på dig till: "Du borde raka benen".
Hela världens Madonna tränar sig alltså blå inför sin turné som drar igång den 29 maj i Tel Aviv, Israel.
Tänk att man aldrig får vara ensam om någonting. Fast jämförelsevis är Madonnas blåmärken Puttes mamma i blåbärsskogen.
Min Studentarmbåge ser ni här nedanför.
Tala om blåmärke.
Bättre upp, Madonna!

Inga kommentarer: