lördag 10 mars 2012

Hur gick det sedan? Erik cyklade in i Budapest i dag!!

Minns ni Erik som skulle cykla från Stockholm till Singapore? 1700 mil! Jag skrev om honom på bloggen den 13 februari.
Hur gick det sedan?
Jo, Erik kom i väg. Mitt i smällkalla vintern. Snömodd, snöstorm, sträng kyla, vind, regn och sol. Inget kunde stoppa honom.
Nu har han efter tuffa dags etapper kommit till Ungern. På bilden vilar hojen, men inte Erik.
I dag cyklade han tidigt på morgonen in i Budapest. Där tar han ett ministopp för att se över hojen, vila och dricka ungersk öl.
Jag är MYCKET imponerad.
Eriks hemsida hittar du HÄR.
Pumpa däcken hårt.
Lycka till på den fortsatta färden. Du har all min respekt.

1 kommentar:

pappa B sa...

Trampa på Erik. Vi är flera som håller på dig. Strongt säger Calle, jag håller med och är samtidigt så jäkla avundsjuk för att jag inte trampade med.