tisdag 20 mars 2012

Bloggen fyller år-1600 inlägg!


Det är knappt man tror det är sant, men just nu läser du inlägg nr 1600 på min blogg. Jo, du läste rätt-1600!
Sedan premiären den 8 juli 2008, har jag levererat ett mindre tågsätt med text. Bilderna skulle inte fylla Falu gruva, men nästan. Förmodligen rör det sig om fler än 6000 bilder som jag publicerat. Jag vet inte så noga. Kan icke räkna dem alla.
Ärligt talat. Det trodde jag aldrig, den där sommardagen för snart fyra år sedan. Det fick bli som det blev och det blev det också. En fantastisk resa.
I bland har det blivit riktigt b
ra.
I bland riktigt dåligt.
Det bjuder jag på.
Det är just det som är tjusningen: våga ta ut svängarna. Ingen prestige att förlora.
Två bloggläsare har u
nder resans gång, blivit förbannade på mig. En gentleman som jag stötte på i byn skrek:
-Jävla KÄRRING!
Jag gick glad i hågen hem och monterade en klänning på mig. Givetvis åkte bilden ut på bloggen. Många, även jag, skrattade gott.
En annan gång. En anonym person som skrev och kallade mig för:
-GUBBSKRUTT!
Det var säkert en dam som skrev
, för vi män använder aldrig det ordet.
Hur som helst, så blev jag åter glad.Träffsäkert. För det är precis vad jag är:
Gubbskrutt.
Nu flyger bloggen vidare, mot nya okända mål.
Häng med!

1 kommentar:

pappa B sa...

Givetvis kommer jag att fira dig på min lilla blog -Sveriges gladaste man- så jag tjyvar bilden. Grattis din gamle gubbstrutt (Så heter det)