söndag 26 februari 2012

Kändiskraschen: Camilla Läckberg slår Alex Schulman knockout!


Twitter-kändismaffians i Stockholm egen skvallerbalja. Ja, så är det. Efter att ha lurat i vassen under några veckor, kan jag som en annan sladdertacka konstatera att så är fallet.
Jag anar också en form av vänskapskorruption i denna soppa av medarbetare i TV-branschen som VILL vara kändisar, sådana som är det, vanliga kändisar, nykomling kändisar osv osv och allt toppas av journalister som ÄLSKAR att frotteras med KÄNDISAR, samt annat löst folk som är kändisar bara för att dom är kändisar.
I dag gick det emellertid snett mellan två av de mest ivriga kändisarna på Twitter, deckardrottningen, Camilla Läckberg och skribenten, Alex Schulman.
Slagserien blev tuff.

Läs och begrunda:
Camilla Läckberg öppnade matchen med:
-Det här med folk som promenerar förbi o får vääääldigt långa nackar när de går förbi vårt hus....
Alex Schulman:
-Ledsen om ni kände er störda. Tyckte det var spännande att se hur ni bodde.:
Camilla:
-Tycker det är lite ohyfsat faktiskt. Tydlig brist på uppfostran.
Alex:
-För att jag tittade in lite snabbt?! JÄVLA DIVA!!!
Camilla:
-TAKES ONE TO KNOW ONE!!!
Alex:
-SISTA GÅNGEN JAG KÖPTE NÅN AV DINA SKITBÖCKER. NÄ, FÖRRESTEN, SKA KÖPA DIN NYA - SÅ JAG KAN TORKA MIG I ÄSCHLET MED DEN!!!
Camilla:
-KÖP DEN TJOCKASTE DÅ TILL DITT FETA JÄVLA ARSLE!!
Camilla till Niklas Svensson:
-De har säkert spatserat förbi er oxå. Nyfikna jävlar de där Schulmans.
Niklas:
-Ha-Ha!
Jag har varken ändrat eller lagt till något, utan publicerar denna begåvade konversation rakt upp och ner.
Var God Skölj!

Inga kommentarer: