torsdag 8 december 2011

Ny bok om Zlatan- skänk pengarna i stället till Radiohjälpen!

Så här ser den ut. Den nya boken om Zlatan med den krångliga titeln "Det är jag som är Zlatan - och vem *@!? är du?", utgiven av det nystartade bokförlaget Arx,
Boken är skriven av den italienska sportjournalisten,Alberto Pucci, som är bosatt i Milano.
Det var först meningen att den skulle släppas till våren. Den gigantiska succén med boken "Jag är Zlatan" har kapat den tiden rejält. Det är många som vill vara med och gnida Aladdins lampa som plötsligt blivit Zlatans magiska lampa.
Jag har provläst.
Boken med den märkliga titeln består av en samling Zlatan-citat, typ:
"Jag tycker om ärliga människor, såna so
m respekterar mig."
Alberto Pucci har sedan med en tafflig text försökt knyta samman soppan. Det blir mest skräp. Med andra ord, en riktig skräpbok.
Boken "Det är jag som är Zlatan - och vem *@!? är du?", kostar ca 100 kr, men jag rekommenderar alla att skänka pengarna i stället till Radiohjälpen Världens Barn, 90 1950-6.


Inga kommentarer: