fredag 5 november 2010

Humorserien i TV som gör slarvsylta av skåningar och Sverigedemokrater

I nästa vecka har humorserien Grotesco premiär i SVT. Jag har tjuvtittat på några trailers. En sak är då säkert. Maken till slarvsylta av både skåningar och Sverigedemokraterna har sällan skådats.
Räkna med att många skåningar kommer att bli fly förbannade. För inte tala om Sverigedemokraterna som mosas rejält. Jag tycker däremot att det är vansinnigt roligt.

Min väninna, Kersti från Halmstad, får också en tröstnapp. Hon mår dåligt pga kungaboken. Hon gillar inte när man skriver skandaler enbart för att tjäna pengar.
-Vi lever i en rå och egotrippad tid, säger hon.
Nu är jag säker på att hon kommer och sitta och gotta sig, när Grotesco med humorpappan Henrik Dorsin i spetsen, gör slarvsylta av oss skåningar samt en total förintelse av Sverigedemokraterna.

När Jöns (Dorsin) kommer in i riksdagen för Svindemokraterna och tar med sig grisen Mat-Tina upp till Stockholm, blir det galet roligt.
För inte tala om den totala slakten av Sverigedemokraterna som alltså döpts om till Svindemokraterna.
Kolla in ett rykande färskt klipp från YouTube. Låten Blanda upp kommer att röra om i grytan och Sverigedemokraterna slår knut på sig av vrede. Missa inte moraklockan, he,he...:



Själv kommer jag att ägna helgen åt fotboll, Malmö FF-Mjällby på söndag. Då avgörs det om MFF blir Svenska Mästare i fotboll. Det blir olidligt spännande. Jodå, jag finns på plats för att följa dramat.
Fram till dess svalkar jag av mig med att läsa den glödheta kungaboken. Det är en bok som många har bestämda åsikter om, utan att ha läst den. Det är faktiskt rätt roligt det också.

Inga kommentarer: