tisdag 6 april 2010

Äntligen-så här ser GUD ut!


Nej, jag skämtar inte.
TV-bolag från hela världen flyger in till Gud Faders heliga healer-centra i Brasilien, för att dokumentera mirakelmannen, nämligen Gud själv.
Gud heter, João de Deus, eller "John of God”, för givetvis ska Gud ha ett riktigt namn också.

Det är inte bara TV-bolagen som står i kö. Från hela världens vallfärdar sjuka människor till pajasen på den brasilianska landsbygden.
Det ordnas t o m charterresor från Sverige. Den 28 mars lyfte ett fullbokat plan. Tokarna betalar 18300 kronor för äventyret som varar till den 11 april. Om du är flygrädd går det t o m att ordna med distanshealing.


Jag upptäckte denne banbrytare som sägs operera 100-tals människor varje dag med enbart sina händer i boken ”Fantasiön” (Atlas förlag) av Henrik Brandão Jönsson. Den lysande journalisten Brandão Jönsson, lyckades t o m få en intervju med Gud Fader själv. Visserligen fick han egendomliga svar, men ändå, något annat är inte att vänta när Gud Fader talar till en mänsklig jordvarelse.
Henrik kan sitt Brasilien, men med Gud Fader kammade han noll, fattas bara annat.
Jag har nu lärt mig att Brasilien inte enbart består av fotbollsspelare, utan är så mycket mer, tex att Gud är en brasse?!
Det hade jag aldrig kunnat drömma om.
Tack Henrik, för den fördjupningen av bibelns heliga mysterium.
Jag undrar vad min gamle fina ortoped Rolf Ö säger om Gud Faders operationsteknik.
Jag hittade klippet här nedanför på YouTube.
Klarar du av att se det?
För Rolf Ö är det en barnlek, men själv pallade jag inte.

object width="425" height="344">

Inga kommentarer: