onsdag 11 november 2009

Carola, snälla, snälla, svara på min fråga...

Det närmar sig nu. Carola chattar med Sydsvenskans läsare 13.00-13.45 i dag. Redan går sågen i Lomma.
Jag har haft fräckheten att ställa en liten fråga till Carola. Den lyder i all sin enkelhet:
-Gillar du män i hatt?
Nu är den stora frågan om Carola plockar upp min lilla fråga i Sydsvenskans chatt med henne. Jag hann knappt sticka näsan utanför dörren innan sågen ven i luften. BG, BLOGGENS Stigfinnare och kulturambassadör, höll i klingan men först drog han till mig med vedkapen:
-Calle, jag är såååå tröööött på alla dina hattar. Fast elefanten som sket ut Bertils hatt var kul.
Vi stirrade på varandra. Visst har BG rätt, även jag börjar tröttna på hattarna, men vad gör man inte för att få likna Clark Gable eller få åka till Hollywood.
-Och du, Carola svarar aldrig på din fråga. Aldrig, hör du det.
Där kom sågen vinande.
Carola, snälla, snälla, svara på min fråga...


Sydsvenskan. Hör Carola berätta om framtiden. HÄR!

Inga kommentarer: