onsdag 11 november 2009

Carola och Rockbäck i hatt inlagd i olja

Det här har jag väntat på. Äntligen är det någon som sätter färg på Rockbäck i hatt.
Den här bilden damp ner i går från EbornReklam.
Först trodde jag när jag såg bilden, att jag fått svininfluensan. Och jag som är vaccinerad och allting.
Nu visade det sig vara ett härligt trick för att tränga sig in på BLOGGEN. Ja, ni ser själva. Tricket lyckades, för jag är så förbannat fåfäng av mig.
Bilden är faktiskt riktigt kul. Med den blicken kommer min mor att leva länge till. Rockbäck inlagd i olja, så att säga.
Sedan måste man också kunna få bjuda på sig själv. I detta fallet är det EbornReklam som bjuder på mig.
Tack för det.
I den här kuppen ingår också min lilla röstning om "Calle Rockbäck i hatt".
Vi går nu in i slutspurten. Det börjar dra ihop sig. Har ni inte röstat, finner ni de fyra alternativen längst upp till höger på BLOGGEN.
Rösta!
En som på sitt sätt kommer att rösta, hoppas jag, är den vidunderliga Carola. I dag mellan 13.00-13.45 chattar Carola med Sydsvenskans läsare. Givetvis håller man sig framme och skjuter in en fråga till Carola:
Gillar du män i hatt?
Nu får vi se om Carola plockar med min fråga och ger oss ett svar.
Spänningen är olidlig.


Sydsvenskan och Carola. HÄR!
Ja, så avslutar vi med att lyssna på Carola som nu gör något av comeback för tusende gången med julskivan här ovanför.
Fast den finns ännu inte ute på YouTube.
Håll till godo med vad som finns.

Inga kommentarer: