onsdag 21 oktober 2009

KÄNDIS I LOMMA: Bosse Bildoktorn fastnade i skiten!



Här sitter Bosse Bildoktorn och signerar sin bok på Lomma bibliotek. Han ska i kväll, onsdag, prata om sin whiskybok.
Jag vet inte mer om honom och hans kunskaper om whisky, än att han tar sig en liten virre på tre centiliter varje kväll.
Vännen Rolf är bra på att tulla av min whisky, men är usel på bilar, om Herrskapet förstår vad jag menar, tvärtom på något vis.
Jag kommer knallande förbi biblioteket med "Lilla Vovven". Kvällsmörkret sveper in oss. Vi syns inte. Jag skjuter en bild.
Bosse Bildoktorn Andersson fastnar i den skitiga rutan. Därför ser vinjettbilden ut som den gör.
Kanske biblioteket i Lomma borde se till att få sina jättefönster putsade?
Jag går hem och lyssnar på Robert Gustafsson i stället.

Inga kommentarer: