onsdag 11 mars 2009

Skomysterium i Lomma. David Letterman? VADÅ?



Det gick snabbt.
Efter mitt larm här på bloggen, smög någon fram ur buskarna och snodde skorna.
Har verkligen Lomma uteliggare som är barfota? Det verkar inte bättre.
Hur som helst, så har personen i fråga i alla fall fått fint på fötterna.
Är det någon som har skotjuven på bild?
Andra sidan var det inte mina skor jag fann i morse-se tidigare inlägg här ne
danför.
Däremot var det mina utgågna skor som en hemlös sate på Manhatt
an, New York, USA en gång la rabarber på. Det är inte omöjligt att TV-oraklet David Letterman blev vittne till händelsen.
Världen befinner sig i ekonomiskt kaos. Banksystemet krackelerar. Någon skor sig på oss stackars fattiglappar. Jag kan förstå att folk behöver skor på fötterna-även i min hemby Lomma, Skåne, Sweden.



MISSA INTE:
DAVID LETTERMAN OCH SKODRAMAT PÅ MANHATTAN, NEW YORK, USA.
ENDAST PÅ DENNA BLOGG! KOMMER EN VACKER DAG.

Inga kommentarer: